Thursday, January 24, 2008

Tak cukup masa.....

Sekarang ni rutin aku makin busy sebab kerja2 zam aku yang amik alih. Terkejar2 aku, letih jangan cakap la... Pagi aku hantar yeop pi KAFA, then terus amik angah dan hantar ke tadika. Balik rumah terus je buat kerja... masak, basuh & jemur baju sambil tengokkan hubby aku yang sakit. Kul 10.30, amik yop balik KAFA dan uruskan makan dan persiapannya. Kul 12.00, aku amik angah balik tadika. Senang la sikit coz tinggalkan angah ngan zam. Then aku pulak bersiap2 nak ke sekolah ngan yeop.

Sampai sekolah, tanggungjawab lain pulak nak dibuat sampailah kul 6.30pm. Balik rumah aku uruskan rumah tangga lagi... makan malam, cuci pinggan dan lipat baju. Tak lupa juga bagi tuisyen kat anak2 sampailah kul 10.00pm. Bila semua dah tido, aku gosok baju dan buat lesson plan serta tugas2 lain. Begitu la rutin harian aku. Memang terasa penatnya tapi inilah pengorbanan seorang wanita yang bergelar isteri dan juga ibu....

0 Comments: