Monday, January 21, 2008

Letih giler.....

Flashback tanggal 25.12.07.
Zam dah tunggu kat muzium ngan kunci kuarters seperti yang dijanjikan. Walaupun masih letih memandu, aku pi la jugak tengok kuarters tu. Dapat jugak la kami bermalam di tempat baru nanti. Sampai je kat sana, alamak...... sedih aku tengok keadaan kuarters tu.
1) bilik air mau muntah kalau nak cuci
2) dinding dah jadi balai seni negara, penuh contengan
3) perabot lama tak dibuang
4) berhadapan dengan hutan berbukit
Memang tak jadi la aku tido kat situ. Nak cuci pun kena amik masa. Nak cantik kena la cat. Anak2 aku pun nampaknya tak suka kuarters tu, so malam tu jugak aku ngan zam cari rumah sewa. Sekali pandang muka anak2, kesian sangat..... letih dan lapar. Lepas makan malam, aku bawa anak2 tido kat bilik zam. Memang sempit la kalau tido berlima, tapi letih punya pasal nyenyak jugak sampai pagi.

1 Comment:

TokMoh said...

Apasal kuaters tu pihak pntdbrn tak repair dulu utk staff duduk.Suruh hubby buat surat pada pihak atasan.Kalau tak selesai, dok rmh sewa lagi baik.